Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný
Pre správne zobrazenie stránky vám odporúčame použiť prehliadač Firefox alebo Chrome
Na našom webe sme spustili chatovacieho bota, ktorý vás dokáže jednoducho sprevádzať procesom nahlásenia poruchy. V rámci pilotnej prevádzky bude dostupný počas pracovných dní v čase od 7.00 do 16.00 hodiny a v prípade mimoriadnych situácií.
V čase kalamity, kedy vplyvom extrémneho počasia postihuje výpadok elektriny veľký počet zákazníkov, neraz dochádza k neprimeranému predĺženiu čakacej doby na spojenie s Poruchovou linkou. Preto prichádzame s novou technológiou, ktorá pomôže vyriešiť tento problém. Od 8. decembra 2021 je možné vybaviť neobmedzený počet hlásení zákazníkov v tom istom čase vďaka nášmu novému „kolegovi“, ktorého sme nazvali „ChatBot Edo“.
Ako to funguje?
Ide o aplikáciu v podobe chatovacieho okna, ktoré nájdete v uvedenom čase na tejto stránke (v pravom dolnom rohu). Táto technológia je schopná spracovávať ľudskú konverzáciu vo forme písaného textu. ChatBot Edo „chápe“, čo mu pri nahlasovaní poruchy píšete a dokáže konverzovať tak, aby od vás získal všetky informácie, potrebné pre presné nahlásenie poruchy.
V súčasnosti je ChatBot Edo určený výhradne na riešenie poruchových stavov – dokáže vám napísať, čo sa na vašom odbernom mieste práve deje: či ide o poruchu, plánovanú odstávku, prípadne odpojenie z dôvodu porušenia zmluvných vzťahov. Pokiaľ ide o poruchu, ktorá ešte nebola nahlásená, dokážete s Edom zrealizovať jej nahlásenie. V budúcnosti uvažujeme o rozšírení tejto služby pre riešenie ďalších zákazníckych požiadaviek.