Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný
Pre správne zobrazenie stránky vám odporúčame použiť prehliadač Firefox alebo Chrome
Chatbot Edo je webová aplikácia v podobe chatovacieho okna, ktoré sa zobrazuje na tomto webe v pravom dolnom rohu.
Chatbot vás vie nasmerovať na konkrétny postup a žiadosť v prípade, ak chcete pripojiť nové odberné miesto do distribučnej sústavy, potrebujete vyjadrenie našej spoločnosti pre vydanie stavebného povolenia alebo ak máte záujem o pripojenie zariadenia na výrobu elektriny do distribučnej sústavy. Poradí tiež v oblastiach:
Na základe čísla podanej žiadosti alebo čísla Zmluvy o pripojení spotreby vám napíše informáciu o kroku, ktorý bol v rámci riešenia vašej žiadosti zrealizovaný naposledy a ktorý má byť z vašej alebo našej strany vykonaný ako nasledujúci.
*Služba je aktuálne dostupná len pre elektronicky podané žiadosti o pripojenie spotreby a vyjadrenie k projektovej dokumentácii.
Prostredníctvom chatbota Eda viete zistiť, čo je príčinou prerušenia dodávky elektriny na vašom odbernom mieste, teda preveriť, či ide o poruchu, plánovanú odstávku, prípadne odpojenie z dôvodu porušenia zmluvných vzťahov. Pokiaľ sa jedná o poruchu, o ktorej ešte nevieme, dokážete s jeho pomocou zrealizovať jej nahlásenie.
Najrýchlejšia identifikácia odberného miesta, potrebná pre preverenie, je zadanie vášho EIC kódu alebo sériového čísla vášho elektromera v kombinácii s názvom obce, v ktorej sa vaše odberné miesto nachádza. Chatbot Edo však dokáže identifikovať vaše odberné miesto aj podľa mena, priezviska a adresy (v prípade firiem podľa ich názvu alebo IČO a adresy).