Ocitli ste sa bez elektriny? Ak ste skontrolovali váš istič a okolie, preverili nahlásené poruchy a odstávky a nenašli ste príčinu poruchy, nahláste ju jedným z týchto troch spôsobov:
Cez webovú aplikáciu vypadokelektriny.sk
- najrýchlejší spôsob nahlásenia
- bez čakania na spojenie s operátorom poruchovej linky
Vstup do aplikácie
Prostredníctvom chatbota
- prostredníctvom chatovacieho okna, ktoré vidíte v pravom dolnom rohu
- umožňuje preveriť, či ide o poruchu, plánovanú odstávku, prípadne odpojenie z dôvodu porušenia zmluvných vzťahov, aj nahlásiť poruchu
Na Poruchovej linke
- nonstop telefonická poruchová linka
- v prípade rozsiahlych výpadkov elektriny alebo kalamity môže byť linka vyťažená a preto môže spojenie s operátorom trvať dlhšie
- pred telefonátom si pozorne prečítajte tieto inštrukcie
1. Je potrebné si dopredu pripraviť jeden z týchto troch identifikačných údajov:
EIC kód vášho odberného miesta – ide o jedinečný identifikačný kód vášho odberného miesta, ktorý má tvar 24ZZSxxxxxxxxxxx. Nájdete ho vo vyúčtovacej faktúre za elektrinu, ktorú dostávate od vášho dodávateľa elektriny, aj v Zmluve o pripojení.
alebo
Čiarový kód vášho elektromera – rad čísel, ktoré sa nachádzajú pod čiarovým kódom elektromera. Na obrázku si môžete pozrieť umiestnenie čiarového kódu na rôznych typoch elektromerov:

alebo
Adresu vášho odberného miesta - obec, ulica, číslo domu (ak nemáte v obci nazvané ulice, odpovedzte „nemám ulicu“) a meno a priezvisko.
2. Na linke vás bude obsluhovať náš elektronický kolega Edo. Aby vám správne porozumel, prosíme:
- pozorne počúvajte, čo vám hovorí;
- artikulujte/hovorte zrozumiteľne a spisovne;
- buďte, prosím, trpezliví a vždy počkajte, kým Edo dohovorí.
Ak budete volať z mobilné telefónu, automaticky vám tiež pošleme SMS s linkou na stránku, na ktorej sa o téme riešenia výpadkov elektriny dozviete viac.
0800 111 567
Poruchová linka zo zahraničia +421-(0)2 32 11 22 54