Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný
Pre správne zobrazenie stránky vám odporúčame použiť prehliadač Firefox alebo Chrome
Spustili sme novinku, ktorá uľahčuje proces pripájania a zároveň redukuje environmentálnu záťaž.
V oblasti digitalizácie a automatizácie procesu pripájania do distribučnej sústavy našej spoločnosti došlo k ďalšiemu zjednodušeniu. Vo vybraných krokoch v procese pripojenia odberu a výroby sme implementovali vylepšenia, ktoré budú znamenať zvýšenie komfortu na strane zákazníka.
Od 26. 7. 2024 aplikácia e-Žiadosti umožňuje:
Zákazníci si teda už nemusia Zmluvu o pripojení najprv vytlačiť, podpísať a následne oskenovanú poslať späť, ale ju môžu podpísať (tam kde je to možné) prostredníctvom verifikačného SMS kódu. SMS kód bude odoslaný na telefónne číslo uvedené v žiadosti o pripojenie pri jej podaní.
Notifikácie odosielané v procese pripojenia zákazníka v správnom čase nasmerujú na úhradu poplatku za pripojenie cez platobnú bránu. Po vykonaní úhrady – resp. ukončení investície, ak dochádza aj k rozšíreniu sústavy – zákazníkovi sprístupníme faktúry priamo v aplikácii.
„Veríme, že aj tieto zmeny v procese pripojenia budú zákazníci vnímať pozitívne a prispejú k zvýšeniu ich spokojnosti pri riešení požiadaviek súvisiacich s pripojením, “ uviedla Michaela Arpášová, vedúca pripojenia a kvality zákazníckych služieb.